Mobilní technologie

Člověk a technologie si nikdy nebyli tak blízko jako dnes.

Využitím všech možností, které technologie nabízí, posunete svůj byznys na nejvyšší úroveň.

Proč zařadit mobilní technologie do firemní strategie?

Mobilní aplikace boří bariéru mezi člověkem a technologií. Jsou rychlé, jednoduše ovladatelné a je snadné mít je vždy u sebe.

Chytře využité mobilní technologie zrychlí, zjednoduší a zefektivní práci vašich zaměstnanců, ale také výrazně posílí prodej vašich produktů a služeb díky snadné personalizaci a efektivnímu získávání dat o potřebách vašich zákazníků. Mobilní e-shop, který přesně ví, kdy, komu a co nabídnout, má násobně vyšší efektivitu prodeje.

Největším benefitem mobilních technologií je možnost jejich zařazení do digitální infrastruktury celé organizace, zefektivnění firemních procesů a využití přesných dat, která poskytují.

/

Výroba

Využití nositelné elektroniky (hodinky, snímače, tablety) pro větší propojení pracovníků se sytémem.

K hlavním výhodám použití mobilních technologií ve výrobě patří větší rychlost, přesnost a jednoduchost procesů, bezproblémová konektivita, reporting, nízká chybovost a okamžitá odezva procesů.

Jakou součást vnitrofiremní infrastruktury umožňují i okamžitý reporting managementu v mobilech či tabletech.

Mobilní technologie jsou doporučenou součástí digitalizace podniku.  

o

Obchod

Řešení vhodná pro velké mobilní e-shopy a věrnostní systémy.

Podstatou námi vyvíjených e-shopů není pouhý prodej, ale také zvyšování efektivity prodeje na základě strukturalizovaných dat získaných od uživatelů aplikace.

Personifikovaná komunikace přináší řadu výhod uživateli aplikace i jejímu provozovateli. Od přizpůsobení nabídky či GPS lokalizace a vyhledání nejbližšího kamenného obchodu, až po využití získaných dat pro dosažení požadovaných prodejních cílů.

Inteligentní mobilní e-shop je nezbytným prodejním kanálem pro velké retailové společnosti, usilující o přední pozici na trhu.

 

služby

Možnosti využití mobilních aplikací ve službách jsou téměř nekonečné. Ve společnosti Altair se zaměřujeme zejména na rozsáhlejší aplikace disponující pokročilými technologiemi.

S mobilními technologiemi pracujeme na úrovni čteček karet NFC, jednoznačné identifikaci, vyšší úrovni zabezpečení (např. při propojení s dalším systémem ověřování) a rozšířené realitě.

K našim realizovaným projektům patří vývoj EET pokladny pro mobilní zařízení, aplikace pro zařízení schopné prodávat a kontrolovat jízdenky železničních dopravců (POS) nebo aplikace pro předního prodejce sportovního vybavení analyzující data z posilovacích strojů.

 

Spojení 144 systémů snížilo mzdové náklady na třetinu.

Kritická infrastruktura vyžaduje nejvyšší zabezpečení.

Doklady čte umělá inteligence.

Přidaná hodnota na hodinu práce z 200 Kč na 400Kč za 2 roky.

Od kontaktu přes objednávku a výrobu až po doručení bez jediného papíru.

Jak probíhá realizace projektů?

3
Diagnostika
  • Prvním krokem každého projektu je vstupní diagnostika, při které určujeme náročnost a cenu analýzy a mapujeme konkrétní cíle projektu
3
Analýza
  • Návrhu mobilní aplikace předchází důkladná analýza stávajícího stavu, jednotlivých procesů, jejich návaznosti a v neposlední řadě i používaného softwaru a propojení jednotlivých aplikací
3
Návrh
  • Po zmapování stávajícího stavu a potřeb firmy navrhneme řešení přesně na míru vašim potřebám a vytvoříme první prototypový model
3
Vývoj
  • Na základě návrhu vytvoříme potřebná propojení mezi jednotlivými aplikacemi tak, aby spolu bezproblémově komunikovaly a umožňovaly hladký tok dat
3
Pilotní provoz
  • Před nasazením našeho řešení do ostrého provozu provádíme pečlivé testování pro opravu případných chyb a adaptaci na reálný provoz
3
Ostrý provoz
  • Otestované a odladěné řešení nasadíme do ostrého provozu. I v této fázi nadále sledujeme, zda vše funguje správně a bez problémů – jak na straně systému, tak na straně uživatelů
3
Servis a rozvoj
  • Nasazením produktu ve vaší firmě naše spolupráce nekončí. Samozřejmostí je zaškolení uživatelů i návazná péče. Jsme vám k dispozici, kdykoliv se vaše potřeby změní

SPOLUPRACUJÍ S NÁMI

... a řada dalších

Politika bezpečnosti informací

Naší snahou je zabezpečit kontinuitu podnikatelské činnosti, minimalizovat případné škody, předcházet bezpečnostním incidentům a deklarovat našim zákazníkům , obchodním partnerům, společníkům, zaměstnancům a široké veřejnosti schopnost společnosti efektivně ochránit informace a majetek vlastněný i svěřený v souladu s relevantními závazky, právními normami a dalšími specifickými požadavky. Za účelem prosazované této politiky je ve společnosti zavedený udržitelný systém řízení informací bezpečnosti podle ISO/IEC 27001, ISO/IEC 27017 a ISO/IEC 27018 jako neoddělitelná součást řízení společnosti a systém opatření zajišťujících připravenost společnosti plnit požadavky zákazníků v oblasti ochrany nám svěřených aktiv.

Více o naší politice bezpečnosti se dozvíte ZDE

ISO certifikáty si můžete zobrazit ZDE

 

We will contact you

Do you need to discuss your intention with an expert? Find out if the given service is suitable for your company or get answers to questions or a price quote?

Contact us:

telephone: +420 602 779 893
e-mail: contact@altairsolutions.cz

 

6 + 6 =

Call Now Button